Ang. spanska hundar i uppdrag granskning

Nu utan att ha sett programmet blir jag upprörd. Min mamma undrar hur dom nu ska handskas med alla fördomar om vår lilla spanska hund Joey när detta program har visats.
Joey är från SOS Animals, också spanien, en väldigt bra organisation.
Hundarna vaccineras och undersöks för hela summan man betalar för hunden att komma till sverige. Organisationen tjänar bara någon ynka 100lapp om ens de på varje hund. Alla arbetar ideéllt, för de precis som jag som var där nere och jobbade, älskar hundar. 
Vår Joey är världens bästa hund, och den enda i sitt slag, jag skulle inte byta honom mot något i världen.
Min mamma ska inte behöva försvara honom, han är vaccinerad, undersökt, chipmärkt, avmaskad, allt som en vanlig hund också är och han har inga sjukdomar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback